La Unió de Botiguers proposa crear una agència de promoció de ciutat

La Unió de Botiguers reclama la creació d’una agència de promoció de ciutat. Un organisme que plantegen com a aglutinador dels interessos del sector de l’economia urbana, del què forma part el comerç i altres activitats, i que hauria de gestionar-se de manera compartida entre l’administració pública i el sector privat. El secretari general de la Unió de Botiguers ha suggerit aquesta iniciativa en el marc de la presentació d’un document per orientar futures polítiques de millora pel comerç de cara a les properes municipals. L’entitat de comerç de la ciutat ha presentat avui un recull amb propostes que serveixin als grups municipals per introduir qüestions sobre el comerç en els programes electorals que estan preparant de cara a les municipals del 22 de maig. Segons explica Josep Filbà cal que el futur govern tingui clar el model comercial que interessa a la ciutat. Tot plegat que serveixi per crear un pla estratègic del sector de l’economia urbana. D’altra banda, durant aquesta presentació la Unió de Botiguers ha aprofitat per reclamar que el govern ha incomplert algunes accions a les què s’havia compromès per convertir l’arribada del Corte Inglés en una oportunitat pel comerç dels entorns. Filbà assegura que alguns dels compromisos s’han portat a terme però molts d’altres no. I afegeix que en alguns casos és incomprensible perquè no comporten inversions destacades sinó simplement voluntat política.

Fecha de publicación: 2011-01-27 13:27:51
Calidad del audio: 16khz, bitrate: 32
Descargar podcast (788.77 kb | 03:21 minutos) Comentarios: 0

Comentarios

Si desea enviar un comentario sobre este episodio rellene el siguiente formulario ...

Nombre:


Email:


URL:


Comentario:


Por favor, teclea el código de seguridad para enviar el comentario: